dålig uppgratering

hejsan bloggen !
förlåt att jag inte har laddat upp sen i onsdags men jag har inte haft ork och har liksom inte riktigt haft bågot att skriva om direkt. ledsen för det.
men har faktiskt lite att skriva om nu.

torsdagen var tråkig, hade lite ångest och panik eftersom att vi hade nationellaprov i matte i fredags.
nationella gick sådär.. asså jag kommer säkert få göra om men vafan.. det var nog 3-5 frågor på nationella som inte våran mattelärare har gått igenom med oss. riktigt dåligt!
får skälla ut henne imorgon fan!
men efter skolan i fredags åkte jag och en kompis, malin till stockholm där vi senare gick på Viking Line Cinderella! :D
hade grymt kul, men fick dock vänta i typ 3 timmar innan vi fick gå på båten för att båten var försenad. men det gick rätt fort ändå, vi fikade lite!
men i allafall kom vi på båten så småning om så då gick vi upp till hytten där vi lämnade packningen och sen gick vi ned och åt på resturangen, blev lite stressigt för vi hade bokat så vi skulle äta typ precis när vi hade kommit på. men i allafall så gick vi ned och åt..
jag åt oxfile men typ potatis till.. och grönsaker, det var jätte gott ! :)

jag och malin gick tigare från bordet och då gick vi upp till hytten och bytte om för kvällen :)
var uppe på rummet typ i 1 timme sen så gick vi ned till fun club och club seven eleven.:)
träffade en masssa killar som stannade och pratade med oss ! :)
alla var as schyssta !
vi räknade och kom upp i 15 st killar som hade snackat med oss ! :)
roligt roligt !
men aja, sen var vi ute på dansgolven och dansade och hadee roligt. kom inte i säng förrän 2 eller 3 på morgonen sen :) men vi hade grymt kul !
vaknade sen då vid 9 halv 10 då vi gick upp och gjorde oss iordning. vi hade frukost på rummet så vi åt där då och sen gick vi ned och kollade på karaoke :) härliga människor som sjunger !
sen så åt vi lunch på buffén :)
kom fram till stockholm igen vid halv fyra då vi tog en buss som körde hem oss :)
var sjukt trött när jag kom hem och är det fortfarande ! men hade en rolig helg så jag ska inte klaga över nåt!
men nej hörrni, jag ska ut i solen nu, jättefint väder ute !
hoppas ni får en bra dag !
kram !
 
en rolig bild på malin från hytten på båten ! :)
tack för en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: åh, tack så mycket! =)

det är bara fint, lite trött, men annars så :)

själv?

kram!

2010-04-18 @ 13:48:49
URL: http://eemmalatific.blogg.se/
Postat av: Love is forever ♥

härligt att höra :)



i helgen har jag bara tagit det lugnt, dudå?

2010-04-18 @ 13:53:20
URL: http://loveisforever.blogg.se/
Postat av: emma

men inte jag heller :'( jag vet inte helelr om jag ska vara med..

2010-04-18 @ 15:33:29
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/
Postat av: C A R R O O O <3

okej;D

Jag har haft 2 st scootrar, 1 yamaha (kommer inte ihåg vad den hette mer)



och en peugeot speedfighter som var blå/orange ! :)



Gå gärna in på min blogg o dela med dig av dina Topp 3 låtar just nu :) Försöker få in lite nya låtar på Spotify :)

2010-04-18 @ 17:17:27
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: sebbe

best face EVAR!!!¡¡

2010-04-18 @ 17:46:49
URL: http://fortfrolic.blogg.se/
Postat av: C A R R O O O <3

Sv: Okej :D Det var en Yamaha Neo kom jag på nu som jag hade, men det var en trimmad "30" moppe, sedan tog jag moppekortet och köpte peugeot 45 moppen istället, fast den gick i 100 efter jag hade haft den ett tag, hihi jag var busig på den tiden :P



Ha det bäst du med sötis :D

2010-04-18 @ 20:53:21
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: emma

tjenare vännen :) hörruduru vi får ta å fixa det här med msn så vi addar varann på nå sätt :)hahaha även att du precis skrev till mig nu xD komiskt, kram gumman :) <3

2010-04-18 @ 21:30:56
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/
Postat av: emma

hihi vad bra ;) jaa vi har ju smsat å allt sånt där nu iaf :D kram på dig gummsan <3

2010-04-20 @ 09:34:50
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0