en regnig eftermiddag

hejsan :)
hur är det ?
hur har denna fredag varit för er då ?
för mig har den vart dryg som f*n.
och jag har en jävla ångest dessutom ! en av mina bästa vänner har åkt till skåne och den andra har haft en moppekusr så jag har haft så jäkla tråkigt ! men imorgon blir det roligt , lite sysselsättning i allafall ! :)
jag ska nämligen först till mormor på förmiddagen, sen så ska jag ta upptåget till uppsala och möta farmor och sen så ska vi åka till Gränby och shoppa ! :) har inte gjort det på hela lovet så det ska bli roligt att få hem lite nya och fina kläder till våren ! :)
vilken är eran favvoaffär och shoppa kläder på ?
jag vet inte riktigt, jag tkr om gina tricot grymt mkt, men också så har h&m kommit med sjukt fina kläder på sistone. har inte vart så förtjust i h&m förrut men nu så har jag typ börjat älskat det ;)
haha, nej .. nu fick jag värsta suget för att spela sims , haha ( så barnslig är jag ) men det var grymt längesen ju.
men ha det bra så skriver jag senare ikväll om jag har tid ;)
kram sötnosar!

Kommentarer
Postat av: maria lindberg

Godmorgon:) Är äntligen inne på din blogg som är fin och kul. Du har så vackra bilder också som du har tagit anta jag... Tråkigt med din fredag som verkar blää..men sånt måste man ha ibland..tyvärr för att att uppskatta det goda och roliga. kul att ni ska på middag hos mormor idag..blir avundsjuk skulle gärna ha varit hos er...men det får bli en annan gång..hälsa alla.. kram kram du är så härlig männinska som är värd det bästa

2010-04-10 @ 07:59:52
Postat av: maria lindberg

glöömde en sak....shoppa nu igen!!!! ja ni två verkar vara experter på det:) jag själv har shoppat lite vår känsla,,jeans och jeans jacka mmm.....men det finns kanon mycket som jag skulle vilja ha..kramen

2010-04-10 @ 08:02:54
Postat av: Savefors♥

Svar: Den har ju det och man kommer alltid på något att göra =)

Tack så mycket =)



Kram Savefors♥

2010-04-10 @ 08:46:37
URL: http://saavefors.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0