nu är det påsklov!

hejhej bloggen :)
sitter här vid datorn och tittar runt lite på bland annat facebook och bdb,
och såklart spelas det låtar på spotify :)
just nu spelas " out from under ",grymt fin text ! :)

har haft värsta oturen idag :/
jag var ute och åkte med moppen på en liten kvällstrip , jätte härligt tills jag kom hem och såg att jag hade fått punka på bakdäcket..
jag fatta inte dt innan jag skulle åka iväg men medan jag åkte sen på vägen så kände jag att styrningen blev dålig och att jag bara kom upp i 40 km/h. jag brukar komma upp i minst 50km/h. så jag förstod att något var fel men kunde inte riktigt då sätta fingret på vad det var , men nu vet jag att dt tyvärr var punka då ! jävla skit!
men pappa hade typ kollat på biltema så vi ska in dit imorgon vid typ 10 för att köpa något som man kan använa för att laga punkteringar !
hurra för mig !
men nog snackat om min moppe ;) haha
idag så är det ju torsdag.
sista dagen i skolan och första dagen på påsklovet !
fyfan vad jag har längtat , det har vart en pina att gå i skolan dem 3 sista veckorna måste jag få säga!!
inget jag har tyckt har vart så kul menmen , nu är vi ju här .. påsklovet 2010 ! :D
underbart !
imrgon är det fredag vilket betyder att det blir en heldag med kusin ! :)
först biltema vid 10, sen åka hem och fixa moppen, sen blir det lite jogging, sen dushen och sen så kommer kusin ! :)
love it !
nej, underbara människor ..
jag måste städa upp lite på golvet .. det ligger lite kläder här och där, om jag inte städar upp det kommer mamma att dampa ur ;) haha
men ha det toppenbra !
kramar !


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha aa:p

Jo de gick väl helt okej hoppas jag:) hur tycker du det gick?:)

2010-04-01 @ 23:16:59
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/
Postat av: emma.

sv: tack :) kram

2010-04-01 @ 23:20:17
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:28:43
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: sv: victoria

till saavefors:)

tack detsamma, vad roligt att du kikade in, gör det gärna fler gånger :) kram !

du har en jättefin blogg ;)

2010-04-02 @ 14:11:22
Postat av: victoria

sv: till emmalindbloms

glad påsk, kram :)

2010-04-02 @ 14:12:18
Postat av: victoria

sv: till eemmasjostrom

haha ,det gick väl sådär , jag fattade inte riktigt vad man skulle göra på alla uppgifter men nu är det i allafall över :P skönt det ! men hoppas att det gick bra :)

2010-04-02 @ 14:13:35
Postat av: Sofie

Sv: tack!

2010-04-02 @ 18:03:06
URL: http://sofiefi.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0