2010-08-10 & 2010-08-11


hej sötnosar :)
hoppas att allt är bra med er, själv är det prima faktiskt :)
vaknade upp vid halv elva av katten som gnagade lite lätt på min vad .. kattskrälle !
vad händer idag då? - ja, jag vet inte rikigt.. ska försöka få tag på kusinen min och kanska vara med henne och ha kul ! var längesen jag såg människan nu.. hon har ju vart borta med sin pojkvän i deras sommarstuga nu i några veckor så hoppas hon har kommit hem nu!
jag lade aldrig in ett inlägg igår så jag skriver lite kortfattat om min dag då :)
jag sov över hos malin till igår, hade väldigt trevligt! somnade runt 3 kanske och vi skrattade hela kvällen och hade roligt :) vaknade upp hos malin klockan 10.. det spöregnade ute men vi klädde på oss regnkläder och drog till affären föra tt köpa nudlar till lunch.. kom hem och tillagade nudlarna och medan så åt malin brio ost med kex.. bara så ni vet så älskar malin briost:P
sedan så var lite lite grann på förmiddagen och åkte lite senare hem till mig där vi kollade på " det okända". det handlade om ett par som hade typ en ande i sitt hem så kommer det dit ett medium och försöker få kontakt med den här anden typ.. lite random men var faktiskt kul..
sen så gjorde vi inte så mycket mer den dagen..
that's it!
men nej, nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning för dagen.. :)
puss&kram svennebanan!

Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar din blogg! :)

hur mår du`?

2010-08-11 @ 15:11:36
URL: http://mentufft.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Tack! :D

2010-08-11 @ 19:43:33
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: evelina

svar; så lite så! fan vilka fina kort!

jo det är bara bra!

2010-08-11 @ 23:05:28
URL: http://mentufft.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0