dålig uppdatering

förlåt mina små troll, jag uppdaterade inte igår :/ lite klumpigt av mig, jag vet!
hoppas att allt är bra mer er, själv är det prima :)

igår var jag inne i stan med elin, hade trevligt!
men köpte faktiskt inget annat än smink och ett gitarrställ ;)
hittade typ inga kläder, chockerande, jag vet!
men gud vad skönt det är med nytt smink hörrni !
köpte foundation, puder och masscara.. vet ni hur mycket det kostade? :O 409 kr!
jag kanske är den enda men är inte det lite för dyrt för det jag köpte? jag tycker det är förjävligt faktiskt, dem borde verkligen sänka priserna på smink! haha, ironiskt:P
totalt så köpte jag alltså, smink, gitarrställ och en sallad på cupido ;)
lite wierd men aja..
min dag idag då, vaknade upp av att pappa spelade på min gitarr, och han spelar inte gitarr så ni kan ju gissa hur det lät:P så åkte pappa och mamma till stan på lite ärenden, jag gick upp och åt lunch.. klockan var 12 så ;) 
lunchen blev nudlar, mumsigt! så det blev lunch framför filmen Arn. 
 sen har jag inte gjort så mycket idag, har spelat gitarr och beställt efter kläder så dem kommer lagom till skolan börjar :)
kan ni förstå, den 18 augusti är det första ring som gäller.. gud vad spännande, men jag är ändå så himla nervös.. för er som inte vet vad jag har valt på gymnasie så kan jag säga att det är sam med inriktning, jurudik och kriminalteknink! :D visst låter det spännande?
men det har väl i stort sett varit min dag.
 ska iväg snart till farfars grav och lägga en liten blomma och gratta honom. han fyller 56 år idag. hoppas att han har det bra där uppe i himmelen, vilket jag tror att han har.. det är många i min släkt som är där uppe så han är ju inte ensam, tur de! så grattis till världens farfar!<3


men hur mår ni då ? jag hoppas verkligen att ni mår bra och att liver rullar på som vanligt:)

här kommer lite random bilder;)


Kommentarer
Postat av: BeBrave

gott me nudlar :)

2010-08-06 @ 10:32:08
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: Isabella

Gott med nudlar! :)

2010-08-06 @ 12:18:29
URL: http://isabeeella.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0