sista dagen på sommarlovet.

halloj sötnosar :)
hoppas att allt är på topp, själv är det väl okej, lite nervöst inför imorgon då det är första dagen i gymnasiet :/
hoppas att det går bra iallafall :)
detta blir som sagt ett kvälls-inlägg.. hann inte lägga in ett inlägg imorse, jag han knappt vakna förrän vi satt i bilen påväg till stockholm. :)
vi stannade till vid fjärlishuset som typ ligger vid haga. det rä ett hus med över 400 olika fjärilar.. och dem här fjärilarna flyger fria och sätter sig på en. helt otroligt! jag tog en massa bilder som kommer upp på bloggen lite senare:) efter fjärilshuset blev det lite bilåk runt om i stockholm:)
kom hem runt 5 och åt sallad med familjen. mysigt!
efter maten städade jag lite i rummet mitt och gjorde rent i sängen.
så snart blir det en dusch och sen ikväll en skön nattsömn i en nybäddad säng och imorgon bitti är det skola :)
just det, jag var ju hos tandhygenisten, jag hade inga hål :D så nu ska jag inte dit förrän om två år !
fyfan vad skönt!

och nu sådär några timmar innan sommarlovet är över kan man fråga sig själv, - har 2010 sommarlov varit bra?
- klart att det har varit bra, det har haft sina höjdpunkter.
13 - 15 juni= örskär
17-24 juni = grekland
11 augusti = gröna lund
och såklart har man gjort mycket roligt imellan dessa saker :)
men nej mina små vänner!
nu ska jag stänga av datorn och njuta av dem sista timmarna som är kvar av sommarlovet 2010, och imorgon tidig uppstigning för skolan.
ha det bäst gummsar, puss&kram svennebanan! :)<3

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0