riktigt dålig och usel uppdatering!

hejhej snötomtar där ute!
hoppas att allt är bra med er, själv är det åt helvete. har åkt på värsta förkyldningen!! inte bra alls.
förlåt verkligen för det usla uppdateringen! jag har haft så mycket i skolan denna vecka och är helt slutkörd nu!
jag lovade att jag skulle lägga upp bilder från julbaket, vilket aldrig blev av men lovar att de kommer upp i helgen!
JUST DET, imorgon drar päronen till NY! ensam hemma i en vecka.. roligt för dem att åka till NY i allafall.
jag får tyvärr inte följa med på grund av att jag inte får ta ledigt från skolan p.g.a en utomlandsresa! bajs på dem!men några roliga julklappar från NY kan ju inte skada ;)

har inte så mycket tid, ska snart ge mig av till tierp och lyssna på min bästa kusin som ska sjunga på skolans julkonsert. hon är grym!
förlåt men jag måste klä på mig ytterkläderna nu, ha det toppen!
puss&hej!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0