alla hjärtansdag <3


hejhej bloggen !
jag hatar söndagar, någon annan som också gör dt ? haha, tänkte väl det ;)
klockan är snart halv fyra och jag är grymt trött :/ antagligen över denhär jävla cp bloggen. inget funkar... allt bara jävlas hela tin. AAAGGHH !
HJÄLP!!
som ni kanske ser så är inte " menyrutan " där den ska vara, den är längst ned på hela sidan.. vafan gör den där nere ? .. jadu, det undrar jag med ;P har försökt och ändrat på html koden men inget hjälper ..
har frågat runt lite om hjälp och jag har fått några snälla människor som ska hjälpa mig :) tack gode gud.
hoppas att dt går att ändra bara :)
men nog snackat om bloggen, kan ändå inte göra något för tillfället. Just nu så sitter jag här och äter lite chokladhjärtan som jag fått idag och så lyssnar jag på musik och självklart så skriver jag ju i bloggen;)
alldeles nyss så åkte moster, på väg till söderhamn. hon har vart hemma i vattholma nu i typ 3 dagar. hon skulle till en käkkirurg för att hon har så jäkla ont i käken och kan typ inte gapa mer än 2-4 cm. men när hon väl hade kommit hit i torsdags så kunde typ inte kirurgen göra nåt så hon måste vänta till nästa vecka och hon har haft typ såhär i 2 veckor redan. så totalt så har hon haft ont i 3 veckor när allt är som det ska sen.. stackarn.
imorgon är det skola och det är inget jag längtar till. men en liten possitiv grej är väl att vi har sportlov nästa vecka ! :D
härligt!
den här veckan som kommer har vi 2 prov, muntiligt förhör i matten ( dem i min mattegrupp ) och så kommer vi säkert få engelska läxa :/
ajajaj, och jag kan typ ingenting.
men jag får planera som det kallas , får planera upp ltie granna.

Ikväll är det blåsningen och en annan del av köping :) härliga program enligt mig själv .
nej, nu ska mamma och jag till affären och handla dagens mat :)

ha det bra med en massa kärlek idag :)

puss&kram svennebanan!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0