fredag och sportlov.

hejhej bloggen.
sitter här vi datorn och samtidigt tittar på Let´s dance. Ut nu är molly. men i allafall, ni fattar inte hur mkt jag har längtat till sportlovet. och nu är det så jävla skönt att det äntligen är dags nu ! :D
min fredag har vart helt okej.
hade först sovmorgon till 11.20 och så slutade vi 13.30 och efter det blev det stan med tjejerna :)
vi skulle igentligen ha käkat på Kina resturand men det blev Cupido istället.. inget slår en sallad på Cupido ;P
köpte inget på stan typ.. jag måste spara pengar nu .. är ju förfan pank , not good !
men vi kom hem till bjk typ klockan 18.40 och sedan åkte vi hem och hade lite fredagsmys med familjen :)
guudd, va skönt med lov ! :D

nej, nu ska jag spela lite gitarr tror jag ! :)
ha dt bra !

puss&kram svennebanan!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0