fredagsmys.

hejhej bloggen.
äntligen är det fredag, gud vad jag har längtat! den här veckan har varit stressig och lång. många stora förhoppningar på sig själv har det varit, but i fix it!
skönt. kvällen är ju bara ung, vet inte vad som ska hända .. har lite smått tråkigt!
har tänkt spela lite gitarr och keyboard. haha , min sysselsättning när inget annat roar mig.
musik rorar mig jämt och ständigt, men är lite roligare när man spelar själv.
håller i allafall på att lära mig att "plocka" på gitarr. svårt! men det börjar sätta sig mer och mer.
plocka är när man spelar med alla strängarna samtidigt men man spelar med en sträng åt gången typ. svårt att förklara , men ljudet blir så mycket finare :)
skoldagen idag har vart lite av en pina för mig. har haft ont i magen hela dagen, vettefan vad felet är.
börjar gå över nu men finns fortfarande kvar och skaver lite..
lektionerna var sega tyckte jag .. inte som dom brukar.
mina lektioner idag:
* LÄS
* SV
* SO
* LUNCH
* JUMPA
* SO
* ENG
* SLUTAR DAGEN KLOCKAN 13.30
en rätt så chillig dag :)

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra .. ska kanske åka in till stan med sandra :) längesen jag träffade flickan nu.
nej, nu måste jag fortsätta spela så att det sätter sig någon gång :)
ha en toppen fredag med en massa mys.


puss&kram svennebanan!

Kommentarer
Postat av: emma

tack :)

2010-02-13 @ 21:55:04
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0