läxor upp till öronen.



hejhej bloggen.
sitter här vid datorn och har precis kommit ut ur duschen. härligt om du frågar mig :)
skoldagen har vart lång och seg och man har nästan önskat varje minut som gått att man låg hemma i sängen och slöade. fina tankar.
nej,men i allafall så kom jag hem innanför dörren klockan 15.25 typ och var helt slut. jag orkade knappt sätta mig i soffan! men när jag väl hade satt mig ned och hade börjat andas som en normal människa var det bara att resa sig upp igen och ta fram spanskan och plugga... vi har spanska prov imorgon.. great,.. not!
så jag pluggade spanska kanske i en timme och sen så somnade jag .. jag somnade vid köksbordet ;P haha, snacka om slut man är. bara längtar som fan till sportlovet ! :D
men nej, nu måste jag klä på mig lite mjukiskläder och göra spanskan med en skål vindruver som joinar :)

ha dt bra !
puss&kram svennebanan !



sommaren är saknad !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0