måndag.


hejhej bloggen.
idag är det måndag och det känns inte bra, för imorgon är det nationella i svenska.. :/
nervös men det går som det går.
idag så slutade vi som hade musik på EV tidigt för att musikläran var sjuk. var väl tråkigt att man inte hade musik men skönt att komma hem tidigt. :)
det hissar vi för !
men i allafall när jag kom hem så satt jag mig i soffan, drack te och tittade på film. var lite fryssen så en varm filt joina mig ;) satte på en film som typ hette imagen that. med eddie murphy.. var faktiskt bra, synd bara att jag inte sågg klart den för jag vaknade av att tazzan bet mig i vaden..
är lite öm där nu men jag will survive :)
nej, nu måste jag in i duschen innan spårlöst börjar. ^^ bra program är dt.. hihi.

ha dt bra :)

puss&kram svennebanan.

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0