skosugen!

Hejhej bloggen.

Sitter här vid datorn och tråkar, vilket jag har gjort hela dagen men som har vart gudomligt skönt !
Känner mig lite stressad över nationella proven nu i veckan som kommer men det är väl bara att hoppas på det bästa, eller hur?  Imorgon är det skola igen och jag kan ju säga med stora bokstäver att jag inte längtar. Känns som om det inte har vart någon helg alls men där har jag fel…. Men det är bara att bita ihop.
Men nu när jag satt här vid datorn och tråkade så blev ja så jäkla skosugen. Fick värsta kicken och började titta på skor på internet. Gud vad jag längtar tills man kan ha textilskor, sandaler och såklart tills man kan springa barfota! LÄNGTAR!
och så längtar jag as mycket tills man kan ha klänningar och bara ben, och tjolar och linnen och bikini!
och så är det bara februari. Och bikini kan man ju inte ha nu precis. :/ ajaj.

Men aja, nu ska jag och mamma till affären och handla.  

Puss&Kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0