tisdags kväll

hejsan igen får man väl ta att säga, hoppas att allt är bra med er, själv mår jag bra! lite trött men annars är man som fisken i vattnet ;)
men min dag, som sagt så vaknade jag vid elva och gick sedan ut och joggade. sen så blev det en dusch och en beck film- svaga länken hette den! grymt bra :) sen så gjorde jag inte något speciellt men senare nu på kvällen drog jag och några kompisar till badet. det blev jag, malin, camilla, evelina, elin M och victor. vi åkte till badet och pratade lite :)
tog lite bilder:

haha, översta bilden är ju grym.. elin gjorde två små sandhögar :) super härliga !
men nej, nu ska jag kolla på film med en skål vindruvor.

mumus, men ha det bra så hörs vi imorgon :)
kram!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0