blogg nödvändigt?

hejhej !
nu sitter man här vid datorn och halvsover. har vart hemma i några timmar nu men är fortfarande trött. ni kanske inte vet de, jag tror itne jag har nämnt det men jag har vart i örskär i tre dagar och kom hem idag, jag hade otroligt roligt och det var grymt skönt att få komma iväg lite grann. det som är så mysigt med örskär är att det finns ingen el så det blir liksom extra avslappnat. ingen tv och inget sånt. bara levande stearinljus och vatten i en brunn som man får dra upp vatten ifrån :) jättehärligt! jag är en sån tjej har jag märkt, jag tycker det där är riktigt roligt att åka iväg så där och bara softa.. en äkta softpotatis ;)
men i allafall, tänkte ladda upp lite bilder :)



jag orkar inte ladda upp så mycket, min dator är grymt seg för tillfället så det kommer ta en evighet :/
men i allafall, på torsdag morgon blir det grekland ! :D jag är grymt taggad !
har längtat som fan så det ska bli skönt, så nu ikväll( kvällen som är kvar) och imorgon blir det bara att packa ! :)

har funderat en hel del fan, är det verkligen värt att ha kvar bloggen ? :/
jag uppdaterar ju typ ingenting :/ så jag vet inte ..
får väl sova på saken sen, nu måste jag iallafall hjälpa mamma packa !
men ha det bra sötnosar så blir det ett inlägg imorgon innan jag åker iväg !
kram !

Kommentarer
Postat av: EM

Jag tackar så mycket:) Med mig är allt bra! Själv?:)

2010-06-15 @ 23:05:03
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0