2010-03-07

hej hej :)
idag är det söndag dåra och jag känner mig lite offside faktsikt..
dt är ju inget ovanligt på en söndag menmen.
Idag har jag inte gjort alls så mycket. har bara tagit det otroligt lungt. skönt det med :)
jo, en grej har jag gjort.
har kollat lite på systemkamera och jag har råd att köpa den för EGNA pengar :D ( stolt)
så jag och pappa ska kanske in och titta någon dag i veckan på den då :)
men aja , imorgon är det måndag och det är inget jag ser fram imot.
för det första är jag så seg på måndagar. framför allt på morgonen, och sen så har vi spanska också :/
usch !! hatar spanska !

jag är jätte glad över resan som jag och mamma har beställt ! :D
men vi har kollat runt lite mer idag och har hittat lite bättre hotell med mera så vi kanske avbokar den vi har bokat först och bokar på ett annat hotell istället , men vi vet inte riktigt ännu ;)
nej, en varm dusch och lite myskläder skulle sitta fint nu .. jag fryser som fan !
ha dt bra !
puss&kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0