en söndag i mars.



idag är det söndag och det är inget jag gillar, eftersom att det betyder att det är måndag imorgon :(
btw, så kommer i allafall min farmor över idag :) det är ju kul alltid :) synd bara att vädret suger. tänk vad allt kan ändras över en dag liksom.
igår var det +11 och soligt. idag är det -1 och snöstorm :/ jävla skitväder rent ut sagt !!
men titta på bilden, då får man en riktig vårkänsla. den är ju tagen någon gång under våren 2009.
nej, nu måste jag städa mitt rum och innan farmor kommer ;) mamma dampar ur annras ..
tänkte lägga in lite före-efter bilder.. så får vi se om et blir så mycket bättre än vad det är nu ;)




puss&kram svennebanan!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0