lördag

hejhej :)
idag är det lördag och det är underbart skönt !
har inte uppdaterat så mycket men lovar att jag ska bli bättre :)
haha , fick lite skäll av emma nu ;)

dagen som har varit hittils har vart ok ! har inte gjort så mycket men bättre de än ingenting.
jag vaknade utvilad vid tio typ. sen gick jag in i dushen och sköljde av mig lite :) jätteskönt !
sen så klädde jag på mig och spelade lite gitarr. håller på att göra en egen låt :) går rätt så bra faktiskt
men sen så slutade det att jag fastnade vid datorn . haha .. typiskt mig!
men aja
man kanske ska ut och åka lite moppe ?
synd att ingen kan åka med mig bara :/
vädret känns lite ostabilt. känns och ser ut som att det ska börja regna när som helst.
det får gärna regna .. bara det inte snöar så är jag helt och hållet toppennöjd ! jag vill
INTE ha någon mer snö nu!
nu måste det bli vår snart.
så man kan slippa vinterkläderna och massa annat tjockt som bara är ivägen!
jag saknar att bära shorts och att gå med linne only ! inte någon cardigan utan bara linne, shorts och textilskor ! :D
happy dream säger jag bara !!
men nej, jag ska nog ut och åka moppe !
ha det bra sötnosar!
kram !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0