JAG ÄLSKAR MIN FARMOR !

hej bloggen !
detta blir ett snabbt inlägg. har nämligen besök av min farmor idag :)
jag är överlycklig !!
jag älskar verkligen min farmor, hon är underbar.
som ni vet så är jag på jakt efter en grym systemkamera som jag håller på att sparar till.
jag hade 1500:- själv och så när jag satt här vid datorn och surfade kom farmor in och gav mig 2000:- till min systemkamera !
jag är överlycklig.
hon hade tydligen sålt ett modellplan som tillhörde min farfar och så hade hon sålt ett headset och hade totalt fått 2000:-.
jag blev väldigt skeptisk men hon ville verkligen att jag skulle ta imot pengarna och att farfar skulle bli jätteglad om jag gjorde det..
jag vet inte riktigt vad jag ska säga ... nu fattas det 2000:- sen så har jag min kamera. om jag inte ska ha en annan kamera , då fattas det bara 790:- !
TACK FARMOR !
JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja eller hur! :D<3

2010-05-17 @ 10:13:38
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/
Postat av: vickan

sv: Tack så jättemycket vickan! älskar verkligen bloggen nu! asså vad skulle jag göra utan dig? Puss o kraam på deej! <333



ska hälsa till henne! ;)<33

2010-05-17 @ 17:02:33

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0