2010-11-07

halli hallå.
sitter här vid datorn och håller på att somna. har pluggat nästan hela dagen idag. har geografi prov imorgon, liksom första dagen efter höstlovet. snällt.. eller hur?
men aja, hoppas det kommer gå bra, känns som att jag kan det mesta i allafall, det är ju bra de!
men min dag annars då?
- jo, vaknade upp vid kvart över elva, gick upp och åt frukost med familjen framför tända brasan. jätte mysigt!
jag sydde om mina byxor, eller jag " kortade" benen. sen pluggade jag. så har pluggat från två till nu typ. är så himla trött. så nu tänker jag bara ta det lugnt dem timmarna som är kvar av söndagen.
jag var och shoppade i fredags med elin, köpte fyra toppar, har inte lagt upp bild på dem men kanske senare? who knows? :)
ska till cubus imorgon och få tillbaka mina presentkort pengar.
jag betalade med presentkort där, och så fick jag ett nytt presentkort och så gick vi därifrån, åkte hem och så på kvällen i fredags så kollade jag igenom min plånbok och kollade på presentkortet.. då stod det att jag skulle ha 90 kr kvar, fast det skulle ha vart 410 kr :O
så jag måste in dit imorgon och fixa det!
men nej, nu är det mat snart men vi hörs !
ta hand om er! puss puss !


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nejmen halloj på dig med! vad kul att du också har en blogg! :D

Det är bra med mig, hur är det själv? :) <3

2010-11-08 @ 20:04:14
URL: http://lindenilsson.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0