farsdag

godmorgon, eller godförmiddag ska man väl säga nu ;)
sitter i soffan här hemma med datorn och kollar på film, Bridget Jones dagbok.
idag är det som sagt fredag. helgen har gått väldigt fort om jag får säga det själv.
idag vet jag inte riktigt vad som ska hända.
Mamma och pappa är borta på någon träff med fyrhjulingarna och kommer inte hem förrän ikväll, så är ensam hemma hela dagen, skönt de med !
men tror i allafall att elin kommer hit, så får vi se vad vi ska hitta på, brukar bli något roligt i allafall :)
men nej, nu ska jag in i duschen och njuta av söndagen..
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Hej sötnos, det var inte igår inte. Jag mår jättebra faktiskt, ska snart dra igång och laga lite käk tänkte jag =) Hur mår du själv? Puss!

2010-11-14 @ 14:34:27
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0