mikrofonkåt.

hej hopp alla glada där ute.
nu sitter jag här vid datorn med ett surt humör.. varför? - jag vet inte.. är bara allmänt trött.
dagen gick rätt så fort och efter skolan blev det stan med elin och sara. Mysigt med lite sällskap av tjejerna.
elin skulle söka jobb så vi gick runt till olika ställen och frågade om dom tog emot praktikanter.. vi fick napp på några ställen så det gick bra ändå tycker jag :)
vi stannade till vid Mc Donalds där jag och sara köpte en varsin Mc Flurry Magnum classic.. sjukt gott!
men i alalfall så tog vi 4 bussen hem till bjk där mamma hämtade mig och sedan blev det raka bilvägen hem. har precis gjort rent kaninens bur, klippt klorna och badat honom,  så nu är han som ny igen :)
och nu sitter jag här och sjunger med till mikrofonkåt med petter.. jag fattar inte, jag har inte tyckt om petter förut men nu helt plötsligt sitter jag och giiikar hans låtar :O

nu blir det mat, men ha en trevlig fortsatt måndagskväll.
puss
 ge mig sommar !!

Kommentarer
Postat av: Essa

sv: Nej, jag funderar på att göra det i mellandagarna (: billigare då! Samt att jag fyller snart, så hinner para på mig lite pengar till dess! :)

2010-11-16 @ 17:21:44
URL: http://essavond.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0