torsdag

tjabba tjena!
hoppas att allt är bra mer er, själv är det väl prima! har vart ledig idag så annat än bra kan det väl inte vara ? ;)
sitter här vid datorn, nyduschad! underbart skönt!
idag har jag gjort en hel del tråkigheter.. jo, det måste jag berätta.
gårdagens inlägg vad inte dirket possitivt direkt. precis efter att jag hade publicerat det inlägget så la vattnet av här hemma.. och mamma blev typ vansinnig och pappa blev lite smått irriterad och började kolla vad det var. och så typ efter 10 minuter sa han att det måste vara något med vattnet nere i lillstugan för han hittade inga fel här uppe.. alltså vattnet inne typ " håller ihop" med vattnet i lillstugan. så mamma och jag gick ned till lillstugan och öppnar dörren, då forsar det vatten ur lillstugan, så mamma tänker lampan och då är det ett rör som typ hade spruckit och de spolar som en fontän i lillstugan.. så jag springer upp till pappa och säger att han måste stänga av vattnet..
åh, herregud vilken circus! så när vattnet är avstängt och pappa kommer ned till lillstugan så är det drygt 10 cm vatten över hela golvet... allt som stod på golvet är typ förstört!! så mamma ringde något bolag som kom och " tömde" lillstugan på vatten. så nu står det någon fukt- fläkt där nere som ska suga åt sig allt fukt.
man skulle kunna tro att det var fredag den 13:e igår, västa otursdagen!
men det var gårdagen, idag har jag inte gjort så mycket, har pluggat.. jippi kul!
men nej, måste klä på mig, fryser !
men ha en bra kväll så hörs vi imorgon, åhh.. ska träna imorgon med tjejerna, taggad!
men vi hörs, hej svejs!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0