en gul torsdagmorgon

hejhej!
hoppas att allt är bra med er, själv är det väl rätt okej. förutom att jag kommer gå IG på matten.. hade matteprov idag och det gick sämst. hoppas verkligen att jag lyckades skrapa ihop poäng till G. jag kan erkänna att jag inte pluggat så mycket, men det har vart så jävla mycket andra läxor denhär veckan och har helt enkelt inte haft någon ork över till matten, vilket kanske inte var så bra nu.. men som sagt, snälla.. håll tummarna för mig :)

veckan hittils har vart rätt okej, lite seg med mycket läxor.. just nu har vi inga läxor till imorgon förutom engelskan som jag redan har gjort så det är chill framför tvn med 2 ½ men. skönt!

ska ta och titta klart nu men vi hörs..kram!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0