söndag

tjabba tjena hallå bloggen!
hoppas att allt är bra, själv är det väl sådär.. är lite mycket i skolan och börjar bli sjuk .... igen!
men i allafall, hur har min helg vart ?
- jo, toppen faktiskt !

i fredags efter skolan:
vi slutade halv två, då jag och elin stannade kvar efter skolan och pluggade lite historia.. vi har prov denhär veckan och kan typ ingenting.. känns bra ;) vi var kvar till cirka halv fem, då vi gick ned på stan och vidare till China River och åt middag, väldigt trevligt faktiskt! :) hade jätte kul!
åkte hem med bussen till björklinge, mamma hämtade mig vid affären runt åtta kanske.. kom hem och tog moppen tillbaka till bjk hem till elin och så åkte vi tillsamans till frans där det blev film med han och victor. roligt !

lördags:
vaknade upp runt 10. gick upp och åt frukost och var seg. gick in i duschen för att förbereda mig inför kvällen hemma hos Marika och tjejerna. tjejkväll hörrni ;)
men i allafall så gjorde jag mig iordning och klädde mig. sen så åkte jag hem till elin och så skjusade hennes mamma in oss till stan. Jag och elin sprang in en snabbis på Gina tricot, där elin köpte en tröja. sen vidare till Åhlens där jag köpte en underbar mössa.. bilder kommer upp senare! är så sjukt nöjd! sen blev det en snabbis på cubus där jag köpte en tjocktröja och sen träffade vi resten av tjejerna i klassen och drog sedan till Marika för en trevlig kväll !
kom dit, vi åt tacos, vi åt glass, vi åt godis, vi sjöng sing star, vi kollade på film, vi skrattade, vi skrattade igen, vi skrattade mer ! och sedan blev det bussen ned till stan runt elva. tog sedan bussen hem till bjk runt kvart över elva. åkte moppe hem, kom hem till tolv.. och somnade på en gång ;)

söndag: vaknde upp runt 10. gick upp och åt frukost och har sedan 12 idag pluggad Historia och Spanska... :/
är så jävla trött så nu sitter jag här vid datorn, har precis gjort en ny design till bloggen också, men nej.. vet ni vad?
nu blir det en varm dusch och tv- tittande på tv sen, det har jag förtjänat!
hoppas ni sover gott inatt då sötnosar !
kram på er <3
kom ihåg, du är värdefull!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0