trevlig lördag helt enkelt!


( bilden från igår innan middagen)
hej bloggen. hur är det med er? själv är det väl rätt okej, sitter här och försöker plugga, men tänkte ta en liten kost paus och tänkte att jag kunde skriva ett kort inlägg om gårdagen:)
vaknade upp vid 10 ungefär, var rätt pigg faktiskt..
gick upp och gjorde frukost och sen satte jag mig ned i köket och pluggade historia och samhällskunskap. historian blev klar men jag har inte kommit någonstans när det gäller samhällskunskapen.. helt stilla i huvudet!
men i allafall så fick vi besök runt två av nathalie och stefan, kära vänner till familjen. vi fikade och hade trevligt som vanligt.. sen kom mamma hem från jobbet, dem åkte hem och vi började göra i ordning oss för kvällen då vi var bjudna på middag till malins familj :) jätte mysigt var det!
kom hem runt 2, var så jävla trött och somnade på än gång när jag kom hem. vaknade upp vid cirka halv elva idag, åt frukost och gjorde mig iordning, och nu sitter jag här och pluggar och väntar på att elin ska höra av sig, hon och jag ska plugga sam tillsamans, ingen av oss fattar typ :P
men nej hörrni, måste fortsätta plugga nu så det blir klart i tid, men hoppas ni får en bra dag!
puss och kram! <3
just det, var förbi mormor igår också!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0