lördag

halli hallå :)
allt bra? själv är det prima! magont är borta och sitter och väntar på middagen som strax är klar.
vad har jag gjort idag då?
-jadu, jag vaknade upp vid halv tio, då jag satte på tv:n och kollade på film. klockan 12 smsade sara och vi bestämde att vi skulle träffas och hitta på något, så jag gick in och duschade och så träffades vi klockan 2.. vi kollade på film och hade en otroligt trevlig dag helt enkelt! :) tack sara rara <33
min dag har alltså vart helt toppenbra, hittils ! pratar lite med malin nu om vi kanske ska hitta på något, kolla på film eller nåt ikväll, skulle vara mysigt!

ska prata klart med malin och kolla om vi kommer överens om något, ha det bäst sötnosar!
kram&puss!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0