seg..

halli hallå bloggen. det var ett tag sen jag uppdaterade men ska försöka göra en ändring på det. har bara vart lite mycket i skolan och är väldigt seg nu i början av terminen.. men det ska bli ändring på det!
hoppas i allafall att allt är bra med er, själv är det helt okej.. förutom att jag har tre stora jävla läxor som ska in nu i veckan och så har jag ett prov på något som jag absolut inte kan! känner en aning stress över det..
helgen var på topp.. slutade halv två på fredagen, åkte hem och städade och fixade iordning för en skön filmkväll med tjejerna:) mamma och pappa  var borta på någon trätt med fyrhjulingarna i helgen och kom inte hem förrän vid tio i lördagskväll. så jag och tjejerna hade hela fredagen och lördagen på oss, underbart skönt. eve kom tyvärr inte men elin, jag, malin, camilla, victor och patrik kom och tillsamans kollade vi på jätte många filmer och lyssnade på musik, samt spelade guitar hero :)
hade en grym kväll/natt/morgon.. vi lade oss inte förrän 6 på morgonen ;)
vaknde upp vid tio igen då vi åt frukost och sedan drog alla hem och klockan 17.25 tog vi bussen in till kulturnatten i stan, hade en trevlig kväll med många vänner och mycket skratt! tackar för de!
söndagen spenderades hemma i mjukisbyxor och mjukiströja, skönt!
men idag är det måndag och min dag har hittils sett ut såhär:
* gympa ( badminton inne)
* samhällskunskap
* lunch
* historia
* geografi
en rätt soft dag faktiskt!
ska snart äta men ha det dunder bra, så hörs vi! :)
puss!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0