söndag

hejhej !
hoppas att allt är prima med er, själv är det rätt okej, förutom att jag bråkar med mamma och att det är måndag imorgon men annars är det prima skinka som det kallas ;)
idag har jag vart med sara den rara hela dagen, mysigt värre.. vi har åkt moppe, ätit bulle, nudlar och chilinötter, vi har druckit allt för stark saft, vi har åkt mera moppe, sara har nästan kört ned i diket, vi har kollat på farsan och vi ha skrattat & skrattat & skrattat!! en helbra dag helt enkelt!
nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, är döds hungirg!
imorgon är det skola, vilket betyder mera läxor! blä på det.
vet inte om jag ska träna efter skolan imorgon eller inte, det får nog bli kvällens fundering..
tänkte ta och duscha nu innan maten, om jag hinner.. men vi hörs era små smultron!
puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Nu har jag (Cecilia) en ny blogg! :)

Kolla gärna in och säg vad du tycker.



Tack på förhand, kram.

2010-10-01 @ 00:09:57
URL: http://ccesilia.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0