extra vuxenpoäng till mig!

hejhej!
idag har jag varit riktigt duktig tycker jag ;)
jag har faktiskt städat hela huset själv, som en liten överraskning till mamma och pappa när dem kommer hem sen ;)
så nu är det finfint i varenda rum, plus att jag har en kladdkaka i ungnen. hur många vuxenpoäng har inte jag dragit till mig idag liksom? ;)
haha, nej.. det känns inte bra att ha en kladdkaka i ugnen och så sitter jag här i ett annat rum vid datorn.. jag borde gå till köket och se till att den inte bränns elr något sånt, för det brukar jag vara en höjdare på..
men ha en fortsatt bra måndag.
just de, imorgon ska jag klippa mig, men hur? "/
dagens kluring.
puss!

Kommentarer
Postat av: emmaws (a)

svar; min söndag va toppen sj? :)

2011-02-21 @ 19:01:49
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

svar; min söndag va toppen sj? :)

2011-02-21 @ 19:02:45
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0