14-06-2011

godmorgon!
här sitter jag själv i soffan och tittar på ailen, en thriller.. känns bra.. :P haha
vaknade upp vid halv elva typ. sovmorgon blev det! riktigt skönt.
vet inte vad som händer idag, ska eventuellt ta bussen in till stan till ikea med pappa och titta lite. men vi får väl se.. är inte så värst sugen på det direkt!
ska även försöka få tag på en ny bikini. behövs verkligen! får väl se om jag hittar någon på internet som jag beställer eller om jag orkar kolla på det sen innan jag ska in till ikea om det nu blir av.
vädret idag är riktigt skönt. här är det mulet och har regnat lite grann. kände att det behövdes efter alla dem här dagarna när det har varit sol och typ 30+.
nej, ska ta och titta lite på filmen nu.
men ha en toppendag!
puss!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0