running scared

hejhej bloggen.
Hoppas att allt är bra, själv är det väl okej.. kunde ha varit bättre menmen.
sitter just nu och lyssnar på vinnarlåten som vann i Eurovision Song Contest igår. Bra låt faktiskt!
Grymt av Eric att komma trea. ska jag tala från mitt hjärta så trodde jag seriöst inte att han skulle komma så långt som han gjorde, så är rätt chockerad men sjukt stolt! haha..
Men kan kan ju faktiskt säga att sverige vann ändå.. för running scared är ju en låt som svenska låtskrivare har gjort.. haha, aja anyway!
dagen började segt, var sjukt trött och allt sög till en början..
vid ett, halv två drog jag, mamma och pappa in till stan och kollade på några lägenheter.. jobbigt!
sen blev det coop och storhandlade, och nu sitter jag här hemma och tar det lugnt.

nej, ska ta och titta lite på tv nu och softa.
men ha det grymt! ska försöka göra en ny bloggdesign snart också.
haha, puss!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0