En resa beställd och jag är överlycklig!



hejhej bloggen ígen :) <3
jag kan inte riktigt beskriva hur glad jag är ! :)
alldeles fick jag reda på att jag och mamma ska åka på en liten semester i en vecka :)
blev jätteglad !!
så vi satte oss ned och tittade runt lite på ving, fritidsresor och apollo.
 och som vanligt så fastnar vi jämt på något på apollo så självklart blev det apollo i år igen :D
men i allafall så tänkter vi åka till underbara Grekland, Halkidiki i
sommar från den 17 - 24 juni :)
härligt härligt och jag bara längtar som fan !


Kommentarer
Postat av: annelie

fan vad härligt ! :D

avis ! :)<3

2010-03-12 @ 20:48:44
Postat av: sandra

AVUNDSJUK ! :P<3

2010-03-12 @ 21:14:48
Postat av: Tyra

underbart skönt :)

hur är dt med dig? <3

2010-03-12 @ 21:17:28

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0