godmorgon

godmorgon :)
har ni sovit gott ?
jag har i allafall sovit som en kung inatt , men är fortfarande grymt trött men väldigt utvilad!
jag är jätte ledsen för att jag inet har uppdaterat på snart en vecka, jag har tänkt varje dag att jag ske logga in och skriva ett litet fint meddelande men det har liksom aldrig blivit av. har vart otroligt trött och lat denna vecka. man har liksom kommit hem från skolan och sen somnat framför tv:n .. jag vill ha sommarlov nu !
läraren säger att det är många som redan har börjat gå på sommarlov och jag tror att jag börjar bli en av dem tyvärr.
men man får ta och hålla ut nu. det är bara 4 veckor kvar ? eller nåt sånt så :)
men jag har det i allafall bra , lite trött på alla nationella prov och allt annat skit!
hade no nationella i onsdags. gick sämst men kunde labben tror jag, hoppas att jag får försöka genomföra den !  nu i veckan som kommer har vi nationella i spanska, eller asså det är som ett test inför nästa år men vi ska i allafall göra det imorgon och på tisdag tror jag.. jag vet inte om det var på tisdag också men vi ska i allafall göra det imorgon.. provet är typ 10 sidor med en massa text ! :'/ jag kommer dö !!

jag orkar inte berätta allt jag har gjort under min vecka, det har hänt så mycket så jag blir bara helt matt i huvudet bara jag tänker på det  :/
men nej, nu ska jag kolla på tv och sen så får vi se vad dagen har att bjuda på.
måste nog göra min musikläxa som ska in på onsdag och sen så ska jag plugga lite spanska.

justja !!
idag så ska jag och mamma åka till mammas jobbakompis Beathe. Vi ska ta mått inför min balklänning som Beathe ska sy åt mig ! hon är jätteduktig !

om du har haft bal, kan inte du förklara hur din balklänning såg ut och berätta lite hur det gick till under kvällen ? :)
vore roligt att höra :)
men ha det bäst !
puss&kram svennebanan!

 äntligen vår!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej! Jo det är bra med mig, själv då?

Kram!

2010-05-11 @ 09:40:27
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: emma

Njaa 1 månad ungefär :)

och jag fyller år 12 juni :d

2010-05-11 @ 21:57:17
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Helgen är inte planerad faktist. Vad ska du själv göra?

2010-05-12 @ 18:13:24
URL: http://jjessicita.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0