2010-04-04

hejhej :)
sitter här vid datorn och ögonlocken känns som 2000 ton ;)
är otroligt trött !
vad tycker ni om min nya header ?
 blev den bra eller ska jag ha den gamla eller ska jag göra en ny ?
tycker själv att den blev rätt så ok faktiskt , men vad tycker du ? vill gärna veta :)
idag .. eller igår blir det ju nu för klockan är ju snart tio över ett. 

men igår då så vaknade jag upp hemma hos kusinen :) var väldigt pigg faktiskt ! konstigt nog ? ;)
haha, det var så jävla kul !
jag och emma hade vart ute och åkt lite moppe innan vi skulle hem till henne på kvällen, asså fredag kväll. så när vi sen kom hem till emma så frös vi så vi böt om till pyjamas och målade naglarna på varandra ;) hon kunde inte måla med höger hand och jag kan inte måla med vänster så vi hjälpte varandra :)
men när vi hade målat naglarna skulle vi lägga oss ned i sängen under täcket och kolla på
" Harry Potter, halvblodsprinsen" .
haha , men det blev inte så mycket tv- tittande för mig tyvärr för jag slumrade till och sov som en stock.
haha , så emma fick väcka mig då och då. haha
men i allafall så stängde emma av tv:n tillslut då hon fattade att det inte spelade någon roll hur många ggr hon väckte mig för jag somnade ändå om på en gång ;)
haha .. typiskt mig !
men i allafall så vaknade jag upp hemma hos kusinen och jag gick in i dushen för att fräscha upp mig lite :)
otroligt skönt !
sen så vaknade emma och vi gick in i köket och åt frukost :)
och sen så när vi ahde ätit och var mätta så sminkade jag mig och sedan så kollade vi på talang 2010 :)
hahaha , gula gubben var där ! :D
sköna killen!
men sen så gjorde emma också sig iordning och vi gick då över till mormor och morfar som bor typ bakom emmas hus.
där blev det fika och lite påskgodis ...
sen så blev klockan halv 4 så då gick vi tillbaka hem till emma där jag packade ihop och åkte hem till mig :)
skönt !
nu sitter jag här. kom kanske hem för 2 timmar sen efter att ha vart inne i stan hos en kompis till familjen.
nej , nu är jag riktigt trött, jag ska nog borsta tänderna nu och lägga mig i min stora, sköna säng och drömma!!
imorgon kommer farmor över på påskmiddag och så får vi fika besök av mormor och morfar ! :)

men ha det bra sötnosar , kram !


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så mycket! :) måste säga detsamma, din blogg är grymt fin! :)

2010-04-04 @ 14:26:22
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: emma

designen blev jätte fin !:D

2010-04-04 @ 23:11:56
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0