en fin lördageftermiddag med kusinen.

hejsan på er :)
förlåt att jag inte har laddat upp på aslänge men jag har inte haft tid helt enkelt.
har gått upp tidigt varje morgon, och har vart dödstrött när man kommit hem.. så har inte riktigt haft ork :/
men nu så, nu sitter jag här vid datorn!
min vecka har vart ett helvete..
så förlåt att jag inte har skrivit.
jag orkar inte berätta vad som har hänt men den har inte vart rolig. kan i allafall berätta att vi har haft nationella prov i matte. gick åt helvete. men hoppas att det gick bättre än vad det kändes.
men i allafall, idag så vaknade jag vid halv åtta :O fattar inte varför för jag var fortfarande as trött men jag gick upp och kollade på tv. men efter cirka en kvart så somnade jag i soffan och vaknade av att eve smsade mig och undrade om jag ville med till viksta marknad. :)
så jag gick upp och klädde på mig lite kläder och sedan åkte vi. men när vi väl hade kommit in till bjk och skulle börja åka mot viksta ångrade vi oss , så det slutade med att vi åkte omkring i bjk. roligt det med :)
men sen så åkte jag hem och sköljde av mig för jag och mamam skulle in till stan en snabbis med grejer till pappa som är på jobbet. sen så åkte jag och mamma och åt lite mat. och nu så har vi kommit hem. tänkte spela lite gitarr nu innan kusinen kommer över :)
lite underhållning ikväll med henne är alltid roligt ! :D
hur är det med er ?
kram och ha det bäst underbara människor !

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0