dålig uppdatering, jag vet.. förlåt!

hejsan alla sötnosar därute..
förlåt, jag har inte uppdaterat på en vecka typ och jag är verkligen för det men jag har vart så himla off sen skolan började, har vart så jävla trött. upp klockan 6 på morgonen och sen vara i skolan och sen när man kommer hem är man helt slut och bara längtar tills det är sängdags för att få lägga sig och sova igen!
men i alalfall så måste jag säga att jag är nöjd so far men allt.. skolan och klassen! så det är superskönt!!
har skithärliga klasskompisar!
men jag hoppas att allt är bra mer er och att livet rullar på som vanligt.
just nu sitter jag framför datorn efter en skön dusch! ska föna håret nu och sen lägga mig i sängen och sova, fyfan vad underbart!
imorgon blir det en sen dag, slutar typ 14.55 :'( men det är bara att hålla ut :P

men jag hoppas att allt verkligen är bra med er, jag ska bättra mig på att blogga!
puss&kram alla sötnosas, och kom ihåg, du är värdefull!<3

sommaren är underbar!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0