gröna lund and stockholm for life!


hej alla sötnosar där ute! hoppas att allt är bra och att livet rullar på som vanligt!
själv är det toppen, har bara jävligt ont i fötterna efter en heldag på gröna lund ;) hade otroligt trevligt.
åkte många karuseller och skrek så att rösten försvann, kan det bli bättre?
här är en bild på dagens outfit, snälla, ursäkte mina tjocka ben.. och sedan har vi två bilder på vinsten som fick följa med mig hem ! 2000g marabou choklad :D kan ni fatta? 2 KG CHOKLAD!! kan det bli bättre?;)
haha, jag är så himla glad, jag har aldrig vunnit på chokladhjul förrut och så vann jag idag precis innan vi skulle åka hem, så himla kul tycker jag :) så nu sista veckan innan skolan börjar är det bara att goffa som aldrig förr, haha.. när alla slutar att käka godis inför skolan, då börjar jag... så himla typiskt mig.. jag kan inte vara som alla andra :P
men hörrni.. det är ju som sagt bara en vecka kvar innan vi börjar skolan, eller det är i allafall en vecka för mig.
jag är inte lite nervös eller? jag håller på att smälla av av nervositet..
nu börjar jag gymnasitet liksom.. hoppas verkligen att allt blir bra med det.. hoppas på att det inte blir så mycket läxor som alla säger..

men i allafall så har jag varit i stockholm idag, och jag säger bara det.. stockholm har verkligen snygga killar, jag håller på att smälla av.. vart man än vände ryggen så fanns det en snygg kille som stod där och hängde.. så jag ville bara upplysa er om en sak, jag ska finna kärleken i stockholm ;) där finns det många fiskar i vattnet, om ni fattar vad jag menar ;)
men nej, klockan är halv tolv nu så jag tänkte ta mig något lätt att äta, är otroligt hungrig och trött.. så det får bli ett litet mellanmål och sen sängen för min del.

men hoppas att ni har haft en jättebra och fin dag kära vänner och sov så sött :)
puss,kram och godnatt :)<3

Kommentarer
Postat av: fanny

allt bra idag:)?

2010-08-12 @ 21:39:44
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: fanny

awesome=D jo det rullar:) följa varandra via bloglovin?

2010-08-12 @ 22:40:57
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: fanny

awesome=D lägger till dig nu då:)

2010-08-13 @ 12:36:10
URL: http://fannygr.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0