söndag

hallojsan alla där ute :)
hoppas att allt är bra med er för med mig är det toppen, en aning trött bara men det får man stå ut med ;)
idag vaknade jag upp vid 10 ungefär och gick då upp för att göra frukost och kollade på Bridget Jones dagbok.
och nu sitter jag här och har precis pluggat färdigt för idag..
snart ska jag in i duschen och göra mig iordning för middagen ikväll, det är nämligen så att min farmor fyller år imorgon så vi ska fira henne idag genom att äta på resturang bland annat ;)
men hoppas ni får en fin dag!
puss&kram svennebanan.
just det, jag har shoppat lite kläder som jag inte har visat för er:P ska försöka lägga upp dem snart :)
men ha en bra dag! kram!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0