misery business

hejhej!
hoppas att allt är på topp mina vänner.
själv blir det bara bättre och bättre, börjar bli frisk nu! äntligen säger jag bara!
sitter här vid datorn och lyssnar på en gammal goding, misery business med paramore. riktigt bra!
hur hade ni det på julafton föressten? hoppas i allafall ni fick något extra speciellt från önskelistan, själv är jag riktigt nöjd med mina julklappar!
en hel del från NY, vilket gör dem extra speciella.
fick annars det vanliga, ni vet så som pengar, presentkort, smink, smycken och såna saker. men det är prima skinka de med ;)
nej, ska ta mig ut i vardagsrummet nu och umgås med familjen framför en långfilm.
ha det så bra och ta hand om er!

puss&kram svennebanan ;)



Kommentarer
Postat av: Essa

sv: Tack så himla mycket! :) Hoppas du också hade en riktigt god jul!

Kram på dig vännen! :) <3

2010-12-27 @ 11:28:31
URL: http://essavond.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0