NYÅR 2010!

hejhej!
har precis kommit ut ur duschen och ska snart börja fixa mig inför kvällen i vattholma med min kära släkt!
ja hörrni, idag är det nyår.
slutet av 2010 och början av 2011, ja.. allt jag kan säga är att 2010 har gått väldigt fort men det har varit ett väldigt bra år!
jag har uppnått nya mål och fått många nya vänner! vänner för livet!
vad har hänt i mitt liv under 2010?
- jag klarade av nationella proven ;)
- jag gick ut nian.
- fick min underbara systemkamera! min lilla bebis!
- jag åkte till grekland med mamma.
- jag fyllde 16
- jag började gymnasiet.
- jag har fått många nya vänner.
så helt klart har det alltid varit ett bra år! hoppas att nästa år blir lika bra!
faktiskt är det lite sorgligt att 2010 är över.. menmen, se bara till att 2011 blir lika bra så är det problemet löst!
nej, nu måste jag göra mig iordning!

men jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år så ses vi 2011 ;)
puss och hej!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år ! :D

2011-01-01 @ 13:13:16
Postat av: MADDES

Gott nytt år och god fortsättning :)

2011-01-01 @ 15:49:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

vi gjorde många gemensamma saker =)

2011-01-03 @ 15:17:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0