sjuk och julafton om två dagar..

hejhej !
har ännu en gång varit en dålig uppdatering på bloggen men ska skärpa mig!
just nu sitter jag här och tittar på Magnus Och Brasse- VARNING FÖR BARN! haha, så jävla skön!
är i allafall sjuk.. lite mindre skönt och roligt.. har vart förskyld nu i över en vecka och den försvinner aldrig.. buhu så hoppas verkligen att den lugnar ner sig till på fredag, då det är julafton.
justdet, imorgon kommer mamma och pappa hem igen från en vecka i New York. lyckostar!
har faktiskt saknat mamma och pappa rätt mycket.. även om det är rätt skönt att dem inte är hemma och " tjatar" på en så är det ändå jobbigt och ovanligt när ingen gör det heller ;) så visst ska det bli kul att dem kommer hem.
sen är det ju förfan julafton på fredag! :D så himla kul!
det har inte hänt så mycket sen sist jag gjorde ett inlägg förutom att vi har gått på lov nu, gud vad jag har längtat!
men nej hörrni, jag ska upp klockan kvart i sex imorgon bitti för att hämta päronen på Arlanda.. men vi hörs, och ett inlägg på julafton kommer absolut upp!
hoppas ni har haft en bra onsdag!
och tack till elin för en trevlig kväll och dag.
puss!
saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: ' zozish ♥

Gud vilken fin blogg du har, & vilka fina bilder du tar :)



Får jag fråga en sak? Vad heter sidan där du fick information hur du skulle få de där snö flingorna?

Tycker det är finare än bollar,

men God Jul!♥

2010-12-24 @ 12:59:44
URL: http://onlyzozish.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0