söndag.

hejhej bloggen.
sitter här vid datorn och verkligen storlängtar till sommaren.
idag så har jag itne gjort någonting typ.. har tagit dt lugnt.
har vart ute och skottat snö och åkt fyrhjuling med pappa, hjälpt mamam med städning, städat lite smått i rummet och suttit vid datorn och kollat på videoklipp från egypten 09 :) härliga minnen.
jag måste bara åka dig igen ! och det är ett
MÅSTE!
har faktiskt räknat ut att jag kan ha råd att åka till egypten när jag har tagit studenten om jag sparar så mycket som jag sparar nu i månaden. och om det går får vi väl se ;)
imorgon blir det läxor som måste göras och sen på tisdag blir det tjejkväll med tjejerna. pappa är i småland med jobbet och mamma jobbar natt så en helkväll med the girls är ju toppen !
nej, nu blir det tv tittande på OS i vancouver.

                                                         

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0