monday today

           
hejhej bloggen.
sitter här i sängen med datorn och verkligen rå fryser. fan, de var 30 grader kallt imorse. liksom 30 jävla minus grader.. fatta hur kallt det är ute. USCH! 
det kommer ta åratal innan snön försvinner och jag orkar inte vänta så länge :( dom sa att snön skulle räknas kanske försvinna i april - maj någongång. 
vi är liksom i februari nu.. fatta vad långt dit. aaahhh , jag vill bara slippa alla vinterkläder och hoppa i klänningar och linnen och tjolar och sandaler och textilskor och åka moppe !! jag orkar inte vänta ! 
men aja, nog snackat om det. 
idag så har jag pluggat so och sv. don't ask why.. 
men jag känner mig lite smått stressad över vissa skolsaker som ska vara klart när vi kommer tillbaka.. 
men jag har pluggat och så har jag duschat och så har jag tittat på tv och så har jag kollat igenom min garderob och så har jag spelat keyboard och gitarr. :) hyfsad dag faktiskt. har skrivit en låt på allt detta också .. haha, pricken över iet.
men imorgon bilr det andra bananer.
Imorgon blir det tjejkväll at victorias house ! :D 
kommer ha värsta kvällen med tjejerna ! :) 
gud va kul det kommer bli. :D 
men nej, matdags nu .. kyckling och ris på menyn idag ! 
men ha det så jävla bra ! :D 

puss&kram svennebanan!
                                                                                           


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0