fredag!



hejhej bloggen. idag är det fredag och jag skriker av glädje!
har nog aldrig längtat så mycket till fredag som jag har gjort denhär veckan !
men i allafall så har vi haft SO- prov idag !måste nog säga att det gick hyfsat bra faktiskt. är nöjd.
imorgon blir det stan med farmor tror jag. hon ringde och frågade så det är klart man säger ja. ska köpa en eller två handklockor och kanske lite kläder för mina små pengar. om det räcker vill säga :P handlade ju väldigt mycket i Gävle och då gick det ju åt en hel del pengar men det ordnar sig.
ikväll så blir det eventuellt middag hos farmor och senare blir det Let's dance och lite gnagande på godis :)
otroligt godissugen , hihi !
men nej, nu ska jag titta klart på filmen " the hangover". en schysst komedi från 2009. :D rekomenderar att se.
men vi höres och ses !

ha dt bra !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0