06.21


hejhej.
gud vad jag är trött. vaknade klockan 06.21 och var klarvaken, not good at all !
så nu sitter man här 09.38 och typ halvsover..
ska väl gå och ta en liten tupplur kanske. skulle vara otroligt skönt.
Imorgon börjar skolan. inget jag längtar till. usch!
imorgon börjar allvaret igen. eller aa, större allvar än innan i allafall.
nationella prov och allt annat bullshit. :@
men det är väl bara att köra på som vanligt i skolan och göra sitt bästa, annat kan man inte göra. ellerhur?
Men idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. dt blir ingen runda på stan heller.
vilket jag gärna skulle ha velat. men annars så får man väl vara hemma idag och njuta av dem sista timmarna som är kvar av lovet.
skriver mer sen, för just nu väger mina ögonlock tio ton.

puss&kram svennebanan.


sötaste på bild!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0