egypten saknas.


sitter här nu och har gjort iordning garderoben.
äntligen var det klart! men nu istället sitter jag och tittar på varma resor på apollo. wiioo.
har hittat några fina resor till egypten. ojojoj, vad egypten saknas. kanske åker dit i sommar igen?! haha.
men annars så blir det väl Kroatien i sommar. med farmor ;)
mamma frågade och tyckte att det kanske skulle vara kul att bara åka med farmor utomlands!:D
men aja, ingenting är ju bestämt!! men i allafall så sitter jag här och bara längtar till varma egypten!.
en semesterresa dit efter studenten skulle itne vara fel ! :D
men nej, nu sitter jag och typ lovar mig själv en massa saker som inte ens är klara ;) haha.. typiskt mig.
nej, nu ska jag klä på mig lite varmare kläder. sitter här och fryser när man tittar på en bild med 41 graders värme om inte mer ;)

puss&kram svennebanan!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0