för kärlekens skull.


hej bloggen.
sitter här vid datorn och skriver lite medanst jag lyssnar på musik, chattar och spelar keyboard.
försöker lära mig för kärlekens skull av Ted Gärdestad. en helt fantastiskt fin låt, enligt mig själv då.
tycker den är så sann på nåt sätt..
men i allfall så går det faktiskt chockerande bra :)
skoldagen idag har vart .. eller skoldag och skoldag ska jag väl inte säga..
vi var på teater idag och tittade på " Blodsystrar".
haha. en speciell teater men den är ju liksom sann och verklig så, why not ?
men den var hyfsad bra på sina ställen.. ^^
men så kollade vi på teatern inne i Gottsunda och sen så kom vi tillbaka till skolan typ klockan 12 eller nåt, och då skulle vi ha en timmes rast. för vi skulle äta lunch och så. alltså så skulle lektionen börja klockan 13.
och på tisdagar slutar vi klockan 13.30 !
så när vi typ skulle börja kom Anne ( spanska läraren ) och sa att vi skulle skita i spanskan ! :D
överlycklig tjej hej ! :D
så ja, det var ju bara att dra på sig jackan och gå ut i den kalla kylan tillsamans med vännerna och vänta på bussen.
haha .. härlig dag idag var det ! önskar att det var fler såna dagar. :D

På torsdag har jag matteprov och engläxa.
PANIK !
jag kan typ inte matten och har börjat lite grann på eng men kan inte orden.  :/
HEJ IG !
asså på matten så har inte våran grupp fått en målbeskrivning vad man ska kunna så jag vet inte riktigt vad jag ska öva på, bara för att våran mattelärare är en glömsk kvinna :/ hehe ;)
så här sitter man och vet itne riktigt var man ska börja :/

så det kanske är bättre att jag börjar plugga nu än att sitta här och skriva ointresasnta saker.
men ha dt bra!

puss&kram svennebanan !
saknar egypten.
håller på att spara pengar till en resa dit när jag fyllt arton år ! :)
ett mål längre fram i tiden.
jag ska fan dit igen ! inget kan stoppa mig !! :)


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0