hatar söndagar !


hejhej !
sitter här vid datorn och slappar..
jag
hatar söndagar.
fyfan.
dt är den värsta dagen under hela veckan.
okej.. det är mån,tis,ons och torsdag med men ändå.
eller nja. jag hatar mån,tis,onsdag för att vi har spanska dom dagarna.  ^^
hatar spanska med.
men nej, det är bara att stå ut nu den sista terminen i 9:an. :)
sen så äntligen börjar man gymnasiet !
jag längtar fan, är dt normalt ?
jag är lite panikslagen.
jag har till den 5:e februari på mig att bestämma linje och skola,
och jag har typ ingenaning.
jag har tänkt lite smått på john bauer på teknikpogrammet.
eller så har jag tänkt fyrisskolan på samhällsvetenskapsprogrammet eller design- teknik ?
gud , jag vet inte..
är lite förvirrad.
men jag hoppas att jag kommer till en punkt då det blir självklart vilket jag ska välja men just nu är dt en dimma för mig :/

men ha dt bra! :)

puss&kram svennebanan !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0