hello blogg!

Nu är bloggen igång!
 fan va härligt.
sitter här vi datorn nu och tråkar. inget roligt på menyn idag inte.
men vafan.. skönt ändå.
Har tänkt på att rensa garderoben. börjar bli en aning full.
 problemet är att jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
jag vet ju knappt vad jag har för kläder. wiioo.
säkert en massa som ska slängas, som inte kommer komma till någon som helst nytta. eller ja, kanske till rädda branen. ;) hehe.
men det bästa hade ju vart om garderoben var lite större, då hade man ju sluppit att gå igenom den;)
men som man säger, ut med det gamla och in med det nya. 
tänker på jesicca parkers garderob i sex and the city-filmen. graderoben som big fixade !
me love it!
men aja .. kommer ingenstans om jag sitter här och babblar. ;8


puss&kram svennebanan! 


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0